måndag 24 januari 2011

mot sunderbyn

idag bär det av till sunderbyn med bussen som avgår 09.30. dag fyra och jag har en tid kl 13 ,lite väntetid för mig så även denna dag. boken är nerpackad i väskan så att jag har nåt att fördriva väntetiden med.jag vaknade 06.27 och rusade upp ,anton låg o sov så han fick lite bråttom för att hinna med sin buss. oscar har gått i väg till skolan och jag sitter här en stund.
jag har druckit mitt morgonkaffe och gjort mig i ordning ,kroppen värker som vanligt och munnen känns hyffsat bra idag.
jag har diskat undan nu på morgon för att pojkarna ska slippa det när dem kommer hem , det dem har att göra är att koka pulvermos till middag i kväll ...hoppas dem har fixat det när jag kommer hem. bingolotten har jag inte rättat än ....det skulle göra mig glad om det var en vinst på den.....det är -11 grader idag ha en bra måndag.......

Inga kommentarer: