fredag 14 januari 2011

eftermiddag

och pojkarna är hemma och det blev lite ändring ,anton åker inte till lillasyster som det var tänkt. han vill hellre va hemma och skruva med sin far i helgen. jag o oscar har varit ut en promenad på byn för att göra lite ärrenden.
har lämnat in lotto och spelat en v75 till i morgon. med hjälp av min far så kanske det blir en stor vinst på hästarna denna helg=) , iaf så håller jag tummarna för en vinst.
brrr.....nu är det riktigt bistert ute -19.1 och ännu kallare blir det under natten o morgondagen.
planer för denna kväll iväg på affärn o handla sen kan jag tänka mig att det blir en tvkväll för mig o eventuellt oscar. de andra ska säkert upp till garaget om inte annat måste dem elda för värme i garaget.
vad vi ska äta till middag det vet jag inte än.
nu ska jag vila lite en stund ha det bra/tingeling

Inga kommentarer: