måndag 10 januari 2011

måndagkväll

......vid 17.30 gick jag o oscar ut i det snöiga vädret....han ville jag skulle följa med när han åkte skridskor på lomtjärn (nära o bra) =). det var inte sista gången han åkte där, han tyckte det var kul och medan han åkte så gick jag runt tjärn (på trottoaren) ,jag vågade mig ner på isen oxå =) men då med vinterskor.
efter ett tag gick vi hem ,jag ville inte va ute i tråkvädret så länge.
jag fick med mig bärhjälp på affären och nu är kylen lite mer fylld än innan.
måndag och det är en bra tvkväll ,halv åtta hos mig ,familjen annorlunda och spårlöst allt på tv4. nu snart ska jag bädda ner mig och läsa en stund, känner mig lite trött ,det har varit en lång dag då jag vaknade 05.30 =). i morgon blir det oxå tidigt upp för då ska båda pojkarna i väg till skolan.
kvällens keno gav en mager vinst på 15 kr.....hmm.....vill vinna mer ju.
sov gott /tingeling

Inga kommentarer: