lördag 22 januari 2011

en lite annorlunda lördag




....ringde och fick tag i en tandläkare som kunde hjälpa mig att slippa tandvärken så på förmiddagen (10.00) fick jag så slå mig ner i tandläkarstolen o gapa.......inte kul ,men hade inget val för att slippa värken........
efter lite undersökning av tanden så började han reparationen a tanden och nu har jag två besök till innan det är klart och ska betalas ....snyft en dyr historia. rotfyllning ,ny krona .....tandeländet hade spruckit sönder......
nåja nu har bedövningen släppt och ja lite känns det ,men inte i närheten av den värk jag hade innan. med min resterande värk i övriga kroppen är det som vanligt ,jag kan inte utföra så mycket denna dag så idag pausar jag och tar det lugnt men det är ju lördag.
har lyckats sova lite iaf i natt ,la mig vid 22.30 i går och somnade relativt fort det berodde nog på medicinen jag proppat i mig under gårdagen.
vi har varit o handlat för det behövdes en påfyllning i kylen oscar har varit i kanis o kommit hem för att göra sig i ordning och for nyss till en tjej i klassen ,han var bjuden på party =). roger o anton är upp i garaget ,där anton o en kompis sovit. dem skruvade i bilarna till 08.00 i morse och sen hade dem lagt sig i bilen i garaget o sovit ett par timmar.....det är ungar o deras ideer=).
idag har det varit fint väder ,riktigt skönt ute önskar det kunde va sånt väder resten a vinternmen sån tur har vi väl inte....
när vi var o handlade köpte jag en burk latte macchiato ,och det var faktiskt ganska gott. lite variation av kaffe.
kenot är inlämnat nu är det bara vänta på storvinsten L =). hej så länge


Inga kommentarer: