onsdag 26 januari 2011

-20...

...grader kallt den här morgonen och jag är uppstigen o har gjort mig klar för sista dagen i sunderbyn. idag har jag rysligt mycket värk ....så myyycke så jag varit tungen ta medicin och det gillas inte kan jag påstå......
jag vaknade halv sju och roger som skulle väcka anton i tid ,han låg o sov så jag hoppade upp och hittade en sovande anton i sin säng....men han hann med bussen iaf=). oscar sover han får stanna hemma o vila sin hals idag oxå....roger har varit uppstigen men har lagt sig igen .....jag hade inte haft nåt emot att lägga mig o sova ,men inte kan jag det ,jag har ett ansvar ju =)....det är lugnt här nu sitter ch dricker mitt morgonkaffe.
efter jag är klar i sunderbyn hade jag tänkt om jag har ork åka o handla på storheden som jag nämt tidigare.......vi får väl se hur den här dagen kommer att se ut......ha en bra mitt i veckan dag =)

Inga kommentarer: