söndag 2 januari 2011

söndag


klockan är snart eftermiddag och här sitter jag nu. klev upp ganska tidigt 07.50 och pigg. anton hör å häpna hade precis klivit upp och kort efter det kom även roger upp. den enda som sov och sov oootroligt länge denna morgon var lilleman.

roger o anton for upp till garaget vid 10 och kvar hemma var jag o oscar. när jag försökte väcka han strax efter 10.30 så var han tjurig o ville inte kliva upp ,men efter en stunds tjat klev han så upp och slog en signal till en kompis och han följde med upp till backen för att åka slalom.

lika bäst att passa på när det inte är för kallt ,för kallare blir det i veckan och då är det inge kanis öppet.

11.30 for han och ensam hemma är jag fortfarande och jag har verkligen njutit av egen tid denna dag=).

dag två på det nya året har varit bra ,jag hoppas de följande 363 dagarna blir fina också.=)

i dag fyller min kära lillasyster år och i morgon är det tyvärr min tur att bli ett år äldre....gruvensamt....det går nu bara utför och jag kan inte stoppa tidens gång. jag brukar tänka på allt som jag har missat under alla år,år som gått till spillo......

ska försöka ta vara på varje dag som om den vore den sista och det viktigaste är att jag får må bra och vara lycklig.=)

i eftermiddag kommer en kompis hit och vi ska hjälpas åt att göra en smörgåstårta (kan va bra att ha en hantlangare) men först ska vi i väg o handla ingredienserna....hoppas jag lyckas och att det blir den godaste tårtan jag gjort nånsin =). jag får be främmandet i morgon om ett utlåtande =) och bilder kommer jag givetvis lägga ut här.....

nu ska jag vila lite....

kenot gav 15 kr i går hoppas på en dessto högre vinst i kväll =). lottot gav ingen vinst i går heller....ha en bra eftermiddag /tingeling

Inga kommentarer: