fredag 21 januari 2011

kvällen

har jag faktiskt inte tillbringat hemma framför tvn alltså ingen lets dance kväll i soffan.
har varit o rantat. handlat nå mat till pojkarna och varit upp till garaget för att se till pojkarna o lämna lite mat ,medan oscar varit hos kompis. vi kom hem för ett tag sen och nu slappar jag framför tvn och jag får inte välja vad jag vill se.....morr....nu snart tar jag hand om dekoderdosan. känner mig ganska trött och har såååå j-vla tandvärk ......snyft.
kenovinsten i kväll blev 10 kr......irriterande att det aldrig blir nån högre vinst.nu är det bara hoppas på lottot i morgon att min nya kupong ger vinst =).undrar om vi ska spela keno el göra ett uppehåll va tror du L? ....det är ju ändå kul att ha nån rad keno för man slutar ju aldrig hoppas ...=)......ska nog snart bädda ner mig och med lite tur somnar jag och får sova lite i natt.....ha det bra /ting

Inga kommentarer: