måndag 10 januari 2011

skolstart

i morse vakande jag 05.30 låg kar o försökte somna om utan att lyckas. jag hörde anton o roger ge sig i väg på jobbet (anton ledig från skolan). när klockan var 06.30 klev jag upp och kokade kaffe när klockan var närmare 07.00 väckte jag en trött oscar ,det gick segt för han att kliva upp men till slut klev han upp och for till skolan. tror han längtade iaf lite att börja om skolan. i morgon är det dax för anton att fara på skolan ,skönt att få tillbaka lite rutiner i vardagen.
morgonen min var lugn o skön.
klockan 13 gjorde jag mig klar för att gå till sjukgymnasten (13.40) ,men innan jag gick dit så var jag förbi på kiosken för att lämna in keno , hoppas nu på full pott i kväll L.=),det skulle sitta fint , såhär efter julens utgifter.
oscar har slutat skolan och är nu på ishallen och åker skridskor. roger o anton kommer hem lite senare än vanligt eftersom dem skulle göra nå ärrende efter rogers jobb. och nu ska jag vika lite tvätt innan tvättmaskinen är klar sen vila lite ha en bra kväll i snöovädret.

Inga kommentarer: