tisdag 18 januari 2011

tisdag morgon

anton har åkt i väg med bussen och oscar har precis gått i väg till skolan och jag sitter här. har druckit lite morgonkaffe och lyssnar på tv , nyhetsmorgon på tv4.några grader kallare är det idag.(-14.4)).
jag hade svårt att somna i går kväll trots att jag la mig vid 22 och läste en stund kunde jag inte somna så jag klev upp en stund vid 23 och la mig en stund senare.somnade och vaknade om vartannat flera ggr....jobbigt. det känns segt idag.
helt otroligt jag blir chockad när jag hör dem tar upp problem med acne ,en tjej som blivit nekad ett jobb p g a sin acne.....helt sjukt, diskriminering kan man verkligen kalla det.
planer inför dagen här har jag inga ,det blir nog att va hemma träna ,göra diverse sysslor o vila....ha en bra dag/tingeling

Inga kommentarer: