lördag 15 januari 2011

kyligt

....jag ahr trotsat kylan o varit ut på två promenader idag. en på dan och en på eftermiddagen. tror jag ska ut en sväng till snart känner mig rastlös. =)
idag har jag bla kokat flatpalt och stekt fläsk till middag , har tvättat kläder o hängt tvätt ,de vanliga sysslorna tråkiga men nödvändiga att utföra. däremellan har jag vilat.
första svängen jag gick ut så hamnade jag på mim =) ,hade ju sett sååå fin klänning som jag bara var tvungen att prova och den var bara jag =) , och en kofta som passade sååå fint =) och till sist ett par mönstrade strumpisar =)......nöjd o glad av mina inköp gick jag vidare och köpte värmeljus som jag hade fått slut på hemma och det kan jag inte va utan =)
roger o anton har varit i garaget heela dagen medan jag o oscar varit hemma och än har dem inte kommit hem......näää banne mig nu klär jag på mig och går en sväng.....ha det bra/tingeling

Inga kommentarer: