fredag 21 januari 2011

risken är

...stor att jag överdoserar medicin i helgen så att jag överlever till måndagmorgon.
har såååå förbannat mycket tandvärk och ovanpå det värk i kroppen som vanligt. men iaf så är det helg nåt som är positivt.
dag nummer tre är avklarad i sunderbyn ,tog bussen hem och var hemma 14.45 (lite försenad buss).vila i helgen sen blir det sunderbyn till veckan. måndagen börjar hos käftis sen fortsätter den i sunderbyn. innan jag åkte hem idag lämnade jag helt nya lottorader o jokerrad ,hoppas jag vinner nu då , 92 miljoner skulle inte va dumt=). vilken hårfärg mitt hår kommer att bli har jag inte hunnit tänka så mycket på idag ,men jag ska sannerligen avslöja färg sen då jag bestämt mig=).
kvällen vet jag inte hur jag kommer att tillbringa. just nu är jag helt ensam. ska försöka få i mig en kopp kaffe ...hej så länge....

Inga kommentarer: