måndag 17 januari 2011

kaffe o snus

la mig vid 23 i går kväll läste nästan en timme innan jag släckte lampan för att sova men tro inte att jag somnade ...nä nä p g a värken så låg jag o snurrade o vred mig till klockan var nog närmare 02.00 ,jobbigt.=(....alarmet väckte mig 06.00 och upp klev jag för att väcka en trött anton. ingen ide' lägga sig under täcket o sova så jag förblev uppe. är klädd o klar för dagen oscar har oxå klivit upp o han gör sig i ordning för skolan.
jag har satt mig ner på rumpan för att dricka kaffe och få mig en snus....thats life =). funderar på att ta en promenad nu på morgon när jag ändå är uppstigen och idag är en sån där dag med mega mycke värk ,tur att jag har tid för massage kl 11 i förmiddag.
fortfarande så snöar det och det är ca -7 grader ,visar mätarn.ganska behaglig temp att va ute o röra på sig......

Inga kommentarer: