lördag 15 januari 2011

en vinst på

....lottot =), sammanlagt 67 kr....tre rader med fyra rätt. alltid något. har varit ut en prommis och kom hem för en stund sen. oscar har följt med på mina promenader sammanlagt fyra promenader denna dag ,somliga kanske tycker jag är knäpp o inte normal när jag klär på mig för att promenera när mätarn visar -32 men det gör mig inget. man dör inte av att va ute i kylan om man är ordentligt klädd.
jag tog en het dusch när jag kom hem och nu slappar jag i soffan förmodlingen hela kvällen. en av promenaderna var vi in på den nya godisaffären ,jag o oscar och han gillade verkligen deras sortiment o pratar om att vi ska dit o handla ikväll igen. antingen följer jag med han el så får roger följa han.
kenot går inte nå bra ,tror vi måste göra om våra rader om vi nångång ska få vinna eller va tror du L?....nu ska jag glo på tv.....hej hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte en krona i vinst har precis kommit från piteå det var varmare där nu är det nattidags hörs imorrn sov gott kl är nu 01 09 på natten

annelie sa...

gomorron =)