tisdag 18 januari 2011

kallare

och kallare ju närmare dag blir till kväll nu -16.2....nå det struntar jag i jag går ut en promenad senare iaf ,det är bara klä sig ordentligt. TRÅK dag denna tisdag=(......varit inom dessa fyra väggar hela dagen och hängt/vikit tvätt , diskat o plockat lite vila o har för en stund sen lagat mat .
dagens middag : mjölkstuvade makaroner o köttbullar i gräddig sås. gott var det och det var oscars första kommentar när han såg sin mattallrik på bordet alldeles nyss hemkommen från skolan. jag trodde anton skulle åka tidiga bussen hem men inte då kommer han strax efter 16.30. roger kommer som vanligt nångång efter 17 beroende på vad han gör efter jobbet innan han kommer hem. biltema jula och de affärerna besöker han ofta.
nån ljusglimt har jag ändå haft idag ,tur att telefon håller mig sällskap =),det gör dagarna lite kuligare. nu har jag ätit och ska vila min värkande kropp lite....

Inga kommentarer: