måndag 17 januari 2011

dag 17

....i januarimånad är snart över ,i morgon är en ny dag. kvällens innehåll:
en ganska lång (45 min) kvällsprommis fick jag med mig roger på ,klart att passa på när vädret tillåter =). när vi kom hem igen så hoppade jag i duschen ,diskat o plockat undan och sista timmen har jag varit bänkad i soffan för att se tv3 rum för en stjärna. till min stora besvikelse så visades inte de ordinarie programmen på tv4 i kväll p g a handboll.=( snart är det läggdax för mig känner mig en aning trött och förhoppningsvis somnar jag relativt fort. men innan jag stänger mina två blå så ska jag läsa min bok ,det är ett måste att läsa iaf lite varje kväll=)
kvällens keno gav 10 kr...haha...två rätt med kungen.
nu säger jag bara: sov gott dröm sött ...../ tingeling

Inga kommentarer: