lördag 11 september 2010

lite lördagsshopping


....på byn har det blivit. full fart hela dagen. men nu har jag äntligen satt mig ner en stund med en kopp kaffe. roger o pojkarna är inte hemma dem är utspridda i kommunen.

på morgon var jag ut första svängen o handlade lite på apoteket sen in på elkedjan för där fanns sånt jag bara ville ha =). obh nordica vattenkokare 0.5 l och en pytteliten smörgåsgrill för en macka ,sååå sött i lila =). åkte förbi min mor o drack en kopp kaffe för att sen åka hem med det jag handlat och i väg ut o handla mat till i eftermiddag.

idag har jag beslutat att det blir en taco afton ,undrar bara vem som ska käka. jag har bjudit hit min mor. anton kanske kommer hem senare ,oscar ska ha grillparty med sina vänner o roger är b-träsk ovisst när han dyker upp här. nåja jag är van att alla kommer hem hungriga olika tider....

det blir nog en lugn kväll hemma framför tvn ,hoppas det är nåt bra som visas på tvn =).

klockan är 14.55 salladen är klar och nu ska jag vila lite innan jag ska börja med maten. ha en fin eftermiddas o kväll....

4 kommentarer:

Anonym sa...

den var fin nu har jag kommit hem pust ska ut o äta nu hörs sen du behöver inte gå o lägga dej än ha ha

annelie sa...

men oj va snäll du är att jag får va vaken en stund till anonym hahaha....tack för komplimangen om min vattenkokare =)

Anonym sa...

nu kan du gå o lägga dej så du orkar göra mej en varm macka på ditt nya järn sov gott

annelie sa...

hahaha....jo anonym jag ska snart lägga mig. självklart kan jag bjuda på en macka ,men räcker det ?