söndag 12 september 2010

fullspäckad söndag


....blev chokad när jag vaknade och såg på klockan ....09.55....fort var jag upp på benen ,det går ju inte sova bort hela dagen och jag som hade tänkt hinna ha en lugn o skön morgon. jag klädde på mig och gjorde mig i ordning innan jag satt mig ner med en kopp kaffe vid datorn. en morgon utan dator finns inte för mig =).

loppis stod på dagens schema och jag fick sällskap dit där hittade jag en fin strindberg lampa ,oturligt nog vicka jag den lite för mycket och kupan for i bitar 50 kr betalade jag för lampan ....snyft ,nu har jag bara lampfoten kvar ,men jag ska nog hitta en ny kupa. köpte även en pilatesboll för 10 kr ,ett riktigt fynd ,nu ska här tränas =).

for hem och ut dit igen efter en stund för att fotografera ett skåp åt en kompis för att lägga ut den på blocket. hoppas den säljs och de andra skåpen=).

efter det så la jag ut annons åt anton på nån frontlastare ,hoppas den säljs ,allt som inte behövs bör säljas annars drunknar man ju i alla saker man har.

har knappt hunnit sitta ner på rumpan för jag har skjutsat på oscar ,inte vill han ju cykla omkring i regnet o bli blöt.

väl hemma ställde jag mig vid spisen för att laga middag som idag blev 1. ugnspannkaka ,2. ugnsstekt falukorv o kokt potatis. nu har jag ätit och har äntligen slagit ner rumpan här i soffan . om jag ändå haft nån som kunnat servera mig kaffe o diska undan efter middagen.

vi har spelat flera rader keno idag ,hoppas på en vinst ikväll L. =). bingolotto ska jag spela för jag har ju en lott och inget annat för mig. ha det gott så återkommer jag ....

Inga kommentarer: