söndag 26 september 2010

eftermiddag

klockan är strax efter 14 och jag har bara varit inomhus hela dagen med en tjurig 11 åring. vilda diskussioner ,jobbigt att va tuff mot han ,men jag gör så gott jag kan. han har verkligen gjort sig förtjänt av utegångsförbud i tio dagar som han har betett sig o låtit mot mig.
inte roligt för hans kusin som har varit här hela helgen. i går var anton o oscar värsta ovänner och när anton inte är hemma är han fortfarande som ett monster....kan säga att mina ungar är billiga nu.
min värk har jag fortfarande. funderar på att ta en promenad. just nu väntar jag att anna ska hämta fille ,hon lovade att komma för en timme sen och har än inte dykt upp.
idag är det söndag och solen lyser ,natten har varit kall. vaknade 07.05 var upp en stund men jag frös o kröp tillbaka under mitt täcke. pojkarna vaknade 09.15 .
funderar på att köpa en bingolott och spela ikväll för jag har inga andra planer.....

Inga kommentarer: