lördag 25 september 2010

lördag

....klockan är 11.40 och jag har haft en lugn morgon. klev upp 06.55 för att dricka kaffe sen la jag mig under täcket igen ....värken är jobbig med mig idag. har varit upp sen strax efter 10 ,duschat o klätt på mig ,diskat undan o hängt tvätt maskin nummer två är i gång.
roger o pojkarna är i sovstugan ,det låter som att oscar o fille (lillasysters pojke) kommer ner i dag för att sova hemma ikväll ,men dem kan fort ändra sig .....lillasyster anna kommer förbi en sväng och jag undrar när hon dyker upp....hon hör nog av sig när hon vaknat.
jag har inget planerat för dagen ,kan tänka mig att jag mest kommer att va hemma.
i går kväll var jag på bio ,eclipse ,nummer tre i twillight filmerna. en bra film. jag gick dit med ett par kompisar ,roger ville hellre plocka potatis.....bion började klockan 22 och slutade 00.00 ,med raska steg gick jag hem ,trött o frusen la jag mig.
idag är det lördag och lottot är inlämnat ,nu är det bara hålla tummarna på en storvinst. =)...

Inga kommentarer: