fredag 24 september 2010

fredag

klockan är 13.15 och mitt lunchfrämmande har precis gått.
jag hade gjort baconbiffar i krämig sås o pasta ,jennie gav lunchen ett gott betyg. =) alltid kul att bjuda på mat o få bra betyg. nu är jag åter igen ensam har diskat undan och har satt mig ner i soffan för att vila min värkande kropp. oscar kommer snart hem och i eftermiddag kommer lillasysters pojk hit och ska stanna över natten .kul för oscar o fille att träffas och umgås.
sitter o grubblar på vad jag ska hitta på i helgen .......nåt kuligt vill jag göra =).ska koka mig en kopp kaffe ....hej så länge....

2 kommentarer:

Anonym sa...

det verka vara lite folk på bion ha ha såg när den sluta hörs sen

annelie sa...

den slutade precis 12 ,lite folk ,bra film. gick med raska steg hem, är trött och nu ska jag lägga mig sov gott så hörs vi