lördag 11 september 2010

klockan är snart 23

har nyss kommit hem från en sväng ut på byn. har varit till min mor en stund. jag kom hem till en inte tom läggenhet, anton o en kompis är hemma ,trevligt med lite surr =). har just rättat keno o lotto och besviken för att det aldrig blir nån vinst ,el rättare sagt nästan aldrig.
jag ska sitta vid datorn en stund men sen krypa ner i sängen med min bok. funderar på att koka en kopp kaffe ....vet inte om jag har nån ork känner mig både trött och har värk.
ha det bra sov så gott

4 kommentarer:

Anonym sa...

nä men vi kan ju börja med en macka det ser ju bättre utnu är kl 23 40 så gå o lägg dej ha ha

annelie sa...

haha...nu är klockan 23.55 och jag gör som du säger o går o lägger mig sov gott

Anonym sa...

god morgon ska du på loppis idag

annelie sa...

gomorron anonym jo jag ska nog på loppisen o kolla lite...=) skulle du sälja el?