söndag 19 september 2010

söndag förmiddag

och jag har varit uppstigen ett tag nu. sååå typiskt jag slog upp ögonen 06.00 i morse ,tvingade mig att ligga kvar och försöka sova lite längre.
jag lyckades slumra till och vakna ett par gånger till telefon ringde och då klev jag upp 09.20.
en god vän slog en signal ,samtalet gjorde mig glad och med lätta steg klev jag upp för att koka kaffe och göra mig i ordning för dagen.
mina planer för denna söndag är inte så stora. det blir mest att va hemma o vila. måste ut o handla för att laga nån god middag och sen har jag lovat följa med roger då han ska rösta ,när han kommer hem sen i dag.
funderar på att köpa en bingolott ,det är ju söndag och för att ha nåt att fördriva kvällen med kan jag lika gärna sitta framför tvn med en lott.
i går vann jag 22 kr på lottot ....alltid nåt =). ha en fin söndag /kram

Inga kommentarer: