måndag 20 september 2010

en lugn kväll

dagen har blivit kväll ,klockan är 19 det är tyst o lugnt hemma. har tagit en dusch och har satt mig ner och ser tv och grubblar.
massagen var nödvändig ,känner mig lite mjukare ,men fortfarande värk som vanligt. nåja nu ska jag vila så mycket jag kan och däremellan motionera ,motion är bra =).
roger o pojkarna är inte hemma ,dem kommer nog hem lite senare. till middag blev det mat på grillen ,snabbt o enkelt. känner att det håller å va mycket snabbmat och det ska bli ändring på det ....har jag tänkt få se om pojkarna tycker lika som jag. det är sååå bekvämt att slippa stå vid spisen nån dag då o då måste jag erkänna =).
kenot går inte alls bra ,tror jag ska göra uppehåll. lottot knogar jag o vinner på så det vill jag inte göra uppehåll med ,nå måste jag ju få se fram emot =).
hej på en stund /tingeling

Inga kommentarer: