torsdag 30 september 2010

.....


....klockan är 21.12 och jag halvligger i soffan o ser lite tv o hänger framför datorn.

hade en lugn o behaglig morgon. på förmiddagen gjorde jag mig klar för att luncha med bästa linda. alltid kul att träffas och surra.=)

väl hemma igen så la jag mig o vila i soffan och somnade en stund.....skönt. värken är jobbig med mig. jag är sååå otroligt rastlös vill ha nåt att göra om jag ändå slapp värk så att jag orkade göra mer än jag orkar nu förtiden. känner mig ensam att bara va hemma hela dagarna , tråkigt.

det är ju tur att roger o pojkarna kommer hem och håller mig sällskap på eftermiddagarna o kvällarna.

oscar har sprungit omkring länge nu med trädojjor och jag tyckte det var på tiden att han fick sig ett par nya dojjor ,så vi gick ner på sportringen och hittade ett par fina dc skor och det var 50% rea , inte illa =). nu ska jag bara få han att kasta trädojjorna. vilket är svårare.....

roger o anton har farit upp till sovstugan för ett tag sen hemma är oscar o jag.

innan roger for var vi in på affärn ,som vanligt behövde vi handla hem lite .......

nu har oscar lagt sig och snart lägger jag mig för det finns ju inte annat att göra och inte mycket att se på tv.

i morgon är det fredag få se vad dagen har att erbjuda =).....

Inga kommentarer: