torsdag 2 september 2010

inte här

...i går. men idag är jag tebax=). torsdag dag nummer två i en ny månad. hösten är här med kalla vindar o kallt i luften...brrr.....tänk att sommarn har flygit i väg alldeles för fort.
i går kväll var jag trött och bäddade ner mig tidigt( 21.30) o läste en stund sen släckte jag lampan o somnade ,vaknade en stund senare av telefon =), kul att få surra en stund med en god vän. sen somnade jag om och det kändes att jag knappt hunnit somna då väckarn ringde .....varför alltid så trött?....jag har jobbat idag och när jag kom hem hann jag knappt in genom dörren så dök oscar upp och undrade om jag gjort nån mat....hmm....han ville käka "ute" och likaså anton ,så det blev så. jag tog en dusch och diskade undan innan dem bestämt sig för var dem ville äta sen gick vi i väg på pizzan. skönt att nångång slippa stå vid spisen. när vi kom hem tillbaka hem kokade jag en kopp kaffe och la mig i soffan en stund. roger kom hem och hade köpt med sig en pizza. min mor kom förbi och drack kaffe.
en hemma kväll och jag har passat på att tvätta kläder och sånt tråkigt men nödvändigt. roger o pojkarna har åkt upp till b-träsk ,vet inte riktigt vad dem skulle göra där ,men som alltid har dem ju nåt att pyssla med. och nu slöar jag bara ,måste vila min värkande kropp så att jag orkar med morgondagens jobb.
kenot gav en frispelrad ikväll...varför blir det aldrig en högvinst?.....
nu ska jag kolla lite på tv....ha en trevlig kväll/kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för hjälpen med datorn nu fungerar den är nog skyldig dej en fika ha ha

annelie sa...

kul att kunna hjälpa till=)