torsdag 9 september 2010

ännu en ...

hektisk dag. men nu är det bara en arbetsdag kvar den här veckan sen lite vila ( förhoppningsvis ).
ett glatt telefonsamtal fick jag på morgon. lillasyster var i närheten och kikade förbi och vilket kramkalas det blev då. vi ses alltför sällan. efter jobbet var jag o besiktade" bettan" o det gick bra och jag kunde pusta ut. nu är det ett år till nästa gång. min bil är bra ,den vill jag ha kvar =).
mötte upp lillasyster och vi for hem ett tag innan hon var tvungen åka iväg ,nåja jag får va nöjd med att se hon nångång iaf =).
snabbt duscha och byta om för att rusa i väg på föräldramöte och hem för att (trodde jag ) vila ,men efter en stund fick jag agera chaffis.
nu äntligen har jag slagit ner rumpan och får vila klockan visar 21.40. snart dax att bädda ner mig med en ny bok.
jag ahr nämligen fått mina nya böcker med posten idag som jag beställt =), återkommer med mer info om böckerna för nu orkar jag verkligen inte skriva så mycket mer. hittar inga tandpetare att hålla upp ögonlocken med så jag säger god natt. .....
vi vann inget på kenot i kväll L.tråkigt men i morgon kanske blir vi rika och då kan jag köpa en crossare till lilleman o en bil åt storebror. =)........sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ger för lite kenot för att kunna köpa en bil ta istället från kontot ditt ha ha

annelie sa...

hahaha.....från kontot, ja då blir det inte mycket till bil =). lotto är nog mer chans till att vinna storvinsten. glöm inte förlänga ditt lotto till i morgon ....