söndag 19 september 2010

val

...idag gäller det att alla röstar och alla röstar rätt =) ,förhoppningsvis blir det en ny regering.
jag har röstat för flera dagar sen ,men jag ska ändå gå till vallokalen idag med roger som inte har röstat än. bara det slutar regna så man vågar sig ut. idag har jag varit och handlat ,för det var ganska tomt i kylen. anton mötte upp mig på affären och hjälpte lilla mamma att bära matvarorna till bilen och från bilen. han är omtänksam den grabben =).
jag har bakat en kladdkaka ,det var längesen jag bakade och så gott att ha nån kaka till kaffet. sen har jag förberett för middagen ,en sallad och bara vi varit till vallokalen så blir det middag : pasta med tonfisk i thai curry o ananassås o sallad ,nåt nytt som jag förr aldrig provat mig på att göra ,hoppas det ska smaka bra =).klockan är 16.40 och nu verkar regnet ha avtagit ,dax att göra lite nytta..../tingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

titta på boken helig förstod jag men det andra ha ha

annelie sa...

hahaha.....jag har inte läst så många sidor i boken men jag kan sen berätta mer om den och det andra du inte förstod =)