måndag 20 september 2010

jobb o sen sjukskrivning

jobbat på morgon 6.30-8.30 sen for jag hem för nu står jag inte ut att jobba med denna hemska värk. jag sjukskrev mig och har en tid hos läkarn tisdag nästa vecka. nu ska jag ta det lite lugnt o vila och bara göra sånt jag orkar med. jag har sovit ett tag och det var verkligen inte helt fel=).
snart ska jag gå i väg på massage =).
vilken dag ,känner mig besviken på valresultatet ,det blev inte det jag hoppats på. nu är det bara vänta o se vilka fler försämringar det blir för vi vanliga arbetande människor , jag hurves...brrr....ha en bra dag /ting

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej nu ä jag hemma tio i sju kan ju vara full dag eller vad tror du börja halv sex i morse hör av mej sen ska duscha o se om jag känner igen mig ha ha

Anonym sa...

hej nu ä jag hemma tio i sju kan ju vara full dag eller vad tror du börja halv sex i morse hör av mej sen ska duscha o se om jag känner igen mig ha ha

annelie sa...

hahah....känner igen dig? är du smutsig efter en lång arbetsdag?....alltid kul att höra av dig ,så gör gärna det..=)klockan är nu 19.13....

annelie sa...

jo absolut tycker jag att efter att ha jobbat nästan 13.5 timmar har du full dag....