onsdag 22 september 2010

en liten sväng

ut på byn förbi min mor och sen min bror. tog dock en promenad ut på byn på dan för att få lite sol på mig och lämna in lottot =) och ja jag vann några kronor ....vann på båda kupongerna jag lämnade in. det är ju så lätt att spela på nätet och jag passade på att spela en rad keno och vann även på den =). tyvärr inga större summor ,men snart kanske storvinsten kommer =).
när jag kom hem så tänkte jag vafan jag kan inte bara slöa måste röra på mig så jag bakade en kaka och lite städning sen kände jag att jag gjort nog. jobbigt att inte orka mer ,för jag är vill ju kunna göra så mycket mer.....men verkligheten är sån som den är nu......i have to face the facts.
idol har jag sett ikväll. men alltid är det nån som ska surra precis när det är nåt jag vill se på tv så jag kan inte säga att jag tittade på riktigt hela programmet.
klockan har passerat 22 och jag ska snart lägga mig o läsa innan jag somnar men först måste jag få mig en kopp te....undrar om jag får det serverat el måste jag fixa det själv......nåja jag avslutar väl med att säga god natt......och tekoppen serverades som jag önskade...=)
det är tunt med kommentarer så skriv ...plz =)

Inga kommentarer: