onsdag 8 september 2010

körig dag

....pust. vilken hektisk dag. nu först kan jag slappna av och klockan är 21.45. dricker min andra kopp kaffe sen i eftermiddag ,det är lite för att va jag. jag har farit omkring som en jojo.
huvudvärk har jag haft hela dagen och känt mig allmänt hängig, förkylningen spökar tror jag bestämt.
stämplade ut en stund tidigare kom hem tog en dusch och i väg ut på byn för att göra lite ärenden bla röstat till valet. svårt att välja nåt parti att rösta på men jag tror o hoppas att jag valde rätt =).
hemma igen ställde jag mig som vanligt vid spisen för att fixa käk (chili con carne o ris).
min mor käkade med oss och efter att jag diskat undan gick vi ut på byn för att handla lite o hälsa på lillasyster en stund.
klockan tickade på och jag vände färden hemåt för att hinna hälla i mig en mugg kaffe innan det var dax att agera chaffis till lilleman som behövde skjuts hem.
jag missade så gott som hela idol audition ,sista minuterna av programmet hann jag hem för att se.
nu en sista kopp kaffe innan läggdax ,hoppas huvudvärken har släppt när jag vaknar 04.10 i morgonbitti. sov så gott

Inga kommentarer: