tisdag 21 september 2010

klockan är snart 16.30


middag har jag lagat (korvstroganoff o ris). oscar o en kompis åt han o jag har ätit. anton for ut o käkade på grillen idag oxå.....roger kommer hem sen och då finns det mat åt han med.

känner mig uttråkad att va hemma ,men jag måste lyssna på min kropp som skriker :vila människa du orkar inte vara i farten jämt när du har sån värk......

måste erkänna att stannar jag inte av blir värken aldrig lindrigare.

så idag har jag vilat massor ,värken är besvärlig med mig och jag vill bara skrika rätt ut.....jag blir gaaaaaaarn.....

och det är nu som jag måste tänka positivt och jag gör ju det.=).

inget keno har jag idag .....undrar om jag ska lämna in på nätet nån rad el ska jag strunta i det? svårt bestämma mig för vilket....=). jag ska fundera en stund .....nu ska jag dricka kaffe ha en trevlig kväll ,jag återkommer senare..../tingeling

Inga kommentarer: