fredag 10 september 2010

äntligen helg

som jag väntat.....och nu behöver jag inte vänta på anton längre för nu är han hemma o jag kan lägga mig ,men inte ännu först lite dator =).
jag har jobbat ikväll ,känns skönt med helg nu. inga planer inför helgens två lediga dagar. jag skulle ha velat in till lulstan i morgon men ingen som är pigg på att följa med så jag blir nog bara hemikring....tror jag.......vila ,läsa ,städa ,tvätta o laga mat är lite jag kan tänka mig att jag pysslar med.
i morse hade jag sovmorgon låg kvar i sängen o hörde pojkarna göra sig klar för att fara på skolorna och sen somnade jag om o vaknade 09.20 ,helt otroligt länge sov jag ju.
klev upp och började dammsuga o diska undan. sen toig jag en dusch käkade en macka o drack kaffe innan jag gick på jobbet klockan 12.
när vi var klar på jobbet for jag hem för att ta en dusch o byta om. följde med roger o oscar ut på grillen sen tog jag bilen för att skjutsa anton o samtididgt köpa snus ,hämtade sen upp roger o oscar när dem ätit skjutsade hem dem tog min egen bil och for till min mor. åter hemma ca 22.40 till en mörk o tyst lägenhet. (dem hade somnat) ,nu sitter jag o anton bredvid varsin dator i lugn o ro. snart bäddar jag ner mig.
ingen vinst på keno ikväll heller.....
sov så gott.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

fuligosphej ting såg dej på raggen gå nu o lägg dej ha ha

Anonym sa...

kolla in när ordverifieringen ordet for där jag skrev fuligosp

annelie sa...

hahaha...ja jäklar du ser allt. jag drog en ragg innan jag for hem o la mig