torsdag 16 september 2010

booooring

är uttråkad så ini h-vete. torsdagkväll å va ska man hitta på. städa är ett alternativ men är det kul?...NÄÄÄ definitivt inte.har jag värk? ....JAAAAAA. borde jag vila? ...JAAA.
lite mulet ute men det regnar iaf inte. undrar om jag ska idas ut och gå en promenad ,kanske ,kanske inte..
anton sitter vid sin dator och här sitter jag vid min , det blir nog att "hänga" vid datorn tills idol börjar klockan 20. de andra är upp till sovstugan och kommer hem lite senare.
jag tror jag håller på att bli fröken pessimist mycket av min optimism är väck , jag har mycket att grubbla på men jag är säker på att jag kan bli optimistisk framöver , för som jag nämt tänk positivt =).
i går vann jag ju 72 kr på lotto...helt otroligt ,det gjorde mig glad. ikväll har jag ingen keno , mitt i allt har jag glömt lämna in det men det gör nog inte så mycket ,det kommer en ny dag o dragning i morgon igen. ha det bra /tingeling

Inga kommentarer: