måndag 27 september 2010

nå att göra

solen lyser idag och det är måndag första dagen på denna vecka som har numret 39.
en snorig o hostig lilleman cyklade iväg till skolan på morgon. det har varit kallt i natt ,-2.2 visade mätarn vid 07.00 i morse. frost på gräsmattorna ,vintern gör sig påmind om dess ankomst....huvva...en lång kall vinter framför oss.
i natt har jag haft mycket vaken tid pga värk och jag har har grubblat en del.
herreguuud vad jag börjar känna mig rastlös JAG VILL HA NÅT ATT GÖRA.men vad ??? det är frågan.
ser fram emot att gå till läkarn i morgon för att höra vad han säger. undrar om han tycker som jag , att jag är färdig att kastas på" bränngropa".
det blir väl att slöa till lilleman kommer hem från skolan ,det är ju inte länge kvar inte ens 2.5 timmar,sen får jag väl se hur vi spenderar eftermiddagen. ......

1 kommentar:

Anonym sa...

hej det blev en jäktig morgon glömde ju at jag skulle köpa en tv idag men nu hänger den där 42 tums plasma bara jäkt hela dan pust