tisdag 28 september 2010

tisdagkväll

....och jag sitter här. det har inte funnits så mycket ""datatid" idag. klev upp strax efter 07.00 i morse med lilleman. när han hade farit till skolan så slöade jag en stund i soffan ,drack kaffe och var riktigt slö.
har ändå diskat undan och plockat lite och hängt tvätt ,de vanliga sysslorna men i ett lugnare tempo. värken bromsar upp mitt annars höga tempo.
jag tog en dusch och gjorde mig klar för att besöka läkarn. han sjukskrev mig en månad till att börja med och skrev ut värktabletter som jag måste äta nån period. eftersom jag är emot piller så lovade jag att bara äta nåt tag. hoppas dem hjälper mig mot den värsta värken så att jag kan sova ordentligt.
nu ska jag bara försöka må väl och tänka mycket på mig själv och göra sånt jag orkar och vill göra. promenader är bra=).
när jag hade varit förbi jobbet med intyget så åkte jag hem ,sen ut på apoteket o hämta medicinen.klockan var ganska mycket och jag beslöt att käka ute idag....jag vet att det blivit lite ofta ,det ska bli ändring på det.......skräpmat är ingen bra o billig mat.
anton o roger skulle upp till sovstugan oscar ville följa med och eftersom dem skulle ner med han följde jag med för att hälsa på grannen BI. anton agerade chaffis i kväll ,bra att han övningskör.
väl hemma var vi ca 20.30 och jag har vikit lite tvätt . när jag slog ner rumpan så var det bara några få minuter kvar av idol.......typiskt jag som hade tänkt se programmet....men det blir inte alltid som man tänkt....
nu har anton o roger farit och jag o lilleman är ensam ,klockan är 21.30 och han har inte lagt sig ännu.....själv ska jag oxå snart bädda ner mig. men först surfa lite på nätet....=).
kenot måste jag kolla ......sov sött

Inga kommentarer: