fredag 17 september 2010

fredag kväll

....och nu sitter jag hemma i tv soffan och knaprar på mini morötter ,nyttigt o gott =). skönt att ha helg ,som jag väntat.......som vanligt ska jag försöka vila kanske min värk lindras en aning.
tidigare i kväll medan roger o oscar for på grillen passade jag på att handla lite matvaror på konsum , efter dem käkat kom dem o jag fick både bärhjälp och skjuts hem. när klockan började närma sig 20 tog jag bilen till mamma för att se på idol.
de andra är borta ensam hemma är jag. roger o oscar for till sovstugan o anton är i piteå hos en tjej. jag får själv bestämma över tv dosan =).klockan är 21.50 och jag ska bara slöa , se tv ,sitta vid datorn o kanske läsa lite , inte göra nåt nåt nyttigt alls.
när jag lämnade in lotto i dag så kunde jag inte låta bli att spela keno och jag måste nu kolla dragningen , jag kan ju ha vunnit ,men jag måste ju förståss ha mycket tur =).....ha en fin kväll i höstmörkret/ting

Inga kommentarer: