måndag 14 januari 2013

tråkkvällen

....ja så har tråkkvällen snart nått sitt slut och jag sitter här med datorn i knät.
jag frågade om skjuts ut o köpa snus o jag fick skjuts men jag fick vänta nån timme.
for ut en sväng o kom hem igen för en stund sen och som sagt sitter jag här nu. bläddrar runt på tvkanalerna o hoppas jag ska hitta nåt bra att se.
har sett tv mest hela kvällen. på tv4 filmen ett perfekt liv ,kul film som fick mig att skratta gott...=)...det är härligt att skratta nångång i bland. =)......det är tyvärr inte så ofta jag skrattar gott nuförtiden .=(....tråkigt men sant.....
roger o oscar var hemma strax före kl 21. oscar har bäddat ner sig o roger sitter o leker med sin telefon i soffan bredvid medan jag sitter med datorn ,vilket socialt liv =) , eller så inte......
jag vann bara några kronor på kenot ,det är tamejsjutton omöjligt att vinna nån större summa ju....
om en stund ska jag ta o bädda ner mig och jag hoppas kunna somna o sova gott ,behöver va utvilad i morgon =)....tänker ,drömmer o längtar.....sov gott dröm sött

Inga kommentarer: