söndag 13 januari 2013

tankar

här sitter jag i soffan med datorn , ser tv o slöar. har druckit mitt morgonkaffe. känner att jag behöver skriva av mig lite men egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om....hmm.....tankarna snurrar runt i hjärnan. så det kan komma ut vilka texter som helst i mitt inlägg. =)....
det blir bara kallare o kallare ute och jag har klätt på mig ,redo för dagens utmaningar....=)....
här är det lugnt o tyst ingen som surrar med mig ,telefonen är oxå tyst......
har precis kokat mig en kopp kaffe.....är uttråkad skulle bli så himla "happy" om nåt kuligt kunde hända.....=)....
har så många känslor inom mig o snart kommer jag att explodera o då kommer alla känslorna på en o samma gång.....=)har en önskning här i livet och vad jag önskar den kunde gå i uppfyllelse.....önskar att drömmar kunde bli verklighet ,inom mig vet jag att drömmar kan slå in ......=)....
nu ska jag dricka mitt kaffe ...ha en braig dag ...

Inga kommentarer: