torsdag 3 januari 2013

tack ...

...tack så himla mycket för uppvaktningen i morse. blev JÄTTEförvånad det hade jag inte räknat med men så ooootroligt glad och  att ha dig bästaste vännen min. tack för din present , men framför allt att du kom i håg mig idag.du är guld värd glöm aldrig det. puss o kram till dig. synd att jag inte hade hunnit baka tårtan när du överraskade mig. kom o ät tårta i kväll =).....
telefonen har varit tyst hela dagen få se om det är nån som kommer o äter av tårtan som jag bakat idag.
nu har jag precis lagat en köttfärspaj ,det blir dagens middag. jag har längtat efter en köttfärspaj det ska bli gott att äta av den sen.
jag har varit ut på affären en sväng på dan för att handla lite o hämta ut mitt paket ,min nya vinterjacka =)......alltid kul att få nåt nytt....=).....
en stund efter jag haft mitt främmande här så for oscar i väg till en kompis ,det är några timmar sen o än har han inte kommit hem. jag är alltså ensam hemma. pysslar o donar lite men nu har jag tänkt vila lite innan jag ska ta reda på tvätten som snart är klar i maskinen.....ha det bäst

Inga kommentarer: