lördag 5 januari 2013

kvällen med pizza o tv

kvällen har sett ut så här. anton o hanna kom hem som sagt o ville ha käk. dem ville givetvis ut o käka på pizzan och ville ha mig med. klart jag följde med o jag bjöd anton på pizza. =)......det var gott för en gångs skull att käka pizza. hade önskat att få sitta där med en god vän o käka nångång. sen fick ajg skjuts hem o har varit hemma sen 18 tiden. tittat på tv o slöat. för ett tag sen for vi ut o åkte en sväng ,lite folk ute i kväll. trettondagsafton o det var folk på polarhotell men annars ganska dött. efter att ha varit ut en sväng så åkte vi hem o nu sitter jag här i soffan igen under filten och "tråkar"
 såg att jag fått en kommentar =)....TACK vännen för din kommentar ååhh jag vet att jag inte skrivit på flera timmar o ska gottgöra det med att skriva ett inlägg nu o ett senare innan jag bäddar ner mig , vilket jag inte tänkt göra än på ett tag.=)..... hoppas vi ses snart för nu är det så längesen jag fick se en skymt av dig.....=).....nedräkningen pågår vet du....=)....lämna gärna fler kommentarer är tillbaka sen på en stund.....puss o kram till dig....
jag har försökt lägga in bilder i mina inlägg men vet inte vad det är för fel för det går inte.....=(...nåja hej på en stund ...

Inga kommentarer: