onsdag 2 januari 2013

gomorron onsdag

har vaknat o klivit upp andra dagen på det nya året. hade svårt att somna i natt låg o vred o vände på mig lääänge. jag har sovit länge denna morgon 08.30 och jag har drömt sött =)....nu sitter jag här i vanlig ordning med datorn o kaffekoppen.
TACK för din kommentar min vän =)....kul att höra av dig.hade mer än gärna bjudit på chokladbollarna ,men dem bakade jag inte förrän senare på kvällen.=)....
ojjj inte kul att bli väckt av telefon tidigt på morgon när man kan få sova. hoppas du kan somna om en stund. jaha....så du vet vad jag har för dröm...=)....ja du känner ju mig så det är väl inte så konstigt om du vet....=).... ha en bra dag o hör gärna av dig. =).....
idag jobbar jag kl 13-17 hela morgonen o förmiddagen ensam o vad ska jag hitta på?......ja nu ska jag då dricka kaffe hej så länge....

Inga kommentarer: