onsdag 2 januari 2013

jobb vid datorn

sprang ner på jobbet o har jobbat mina timmar mellan 13-17 och nu är jag åter hemma. kom hem till en tyst och tom lägenhet.pojkarna är inte hemma o inte heller roger. lugnt o tyst är det med andra ord.
jag bjöd pojkarna på mat ,undrar var dem käkade...nåväl då slipper jag stå vid spisen iaf. roger får själv avgöra vad han vill käka. jag själv är inte speciellt hungrig.
har tänkt slöa en stund o fundera på vad jag ska göra ikväll , onsdag ....=) .....snart lottodragningen. =)....jag säger det igen ,tänk om jag vinner storkovan i kväll ,vilken lycka =).....
jag väntar fortfarande på den där överraskningen som mitt horoskop sa skulle inträffa innan dagen var slut....=)....jo jag tror på horoskop ,inte till 100 % men en stor del av horpskopet  vill jag tro på.....=) man ska ju tro på nått ...eller hur?......
jag har jobbat framför datorn mina arbetstimmar denna dag o jag har väldigt mycket kvar att göra. men I MORGON är jag ledig på schemat ,JIPPIIII....vad ska jag då göra...hmm.....ja nåt får jag hitta på att fördriva dagen med......jag har ju iaf mitt pussel som behöver byggas.....=).....
nu är nu och det blir en kopp kaffe o slappa lite .....hej så länge

Inga kommentarer: