onsdag 9 januari 2013

gomorron onsdag

och här är jag. väckarn startade 06.30...å huvva så trött jag var men efter 5 minuter var jag iaf uppstigen. oscar har beställt väckning 06.45 av mig och jag har verkligen försökt väcka han men han har än inte klivit upp....dessa ungdommar ,dem är alltid så morgontrötta....men att råda bot på det är att pallra sig i säng tidigare på kvällarna då.
nåja nu sitter jag här o dricker morgonkaffe borde bli piggare efer nån kopp tror jag.
jag har sovit hyffsat bra i natt somnade efter ett tag vaknade efter en timme o somnade om efter ett tag till väckarn startade. har myyycket värk kan va skönt med en ledig dag.
bara ta det lugnt o göra precis det jag vill......nu ska jag försöka mig på att väcka oscar sen dricka kaffe o slappa ....ha en bra dag så är jag tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: