torsdag 10 januari 2013

torsdag gomorron

här är jag nu. har vaknat o klivit upp för ett bra tag sen. har hunnit dricka kaffe o äta en skorpa och pratat i telefon en stund.nu tänkte jag skriva några rader.....
oscar vaknade o klagade på ont i halsen ,han får ligga kvar hemma i sängen o vila idag så kanske han mår bättre i morgon.
här är det lugnt o tyst tvn surrar o jag känner mig trött o slö.
bäddade ner mig runt kl 23 hade lurarna på o lyssnade på musik nån halvtimme sen tog jag av mig dem för att försöka sova. det tog ändå ett tag innan jag kunde somna ,men sen har jag sovit hyffsat bra o har drömt. vaknat med värk som vanligt...gaaahhh.....nåja det är som det är men ändå inte som det ska.......
inga kommentarer =(.......tråkigt.......nåja nu ska jag sluta surra ha en bra dag ....

Inga kommentarer: