torsdag 3 januari 2013

kvällens händelser

ja det blev en trevlig kväll med främmande ,lägenheten var fylld med folk som kommit hit för att fika då det är min födelsedag =)......
jag fick skjuts ut o köpte en radiostyrd helikopter med inbyggd kamera ,så kul att ha nåt att roa sig med när jag är hemma o har tråkigt. min bästaste vän jag ser fram emot att du kommer över o vi kan köra helikopter nån kväll =)....jag må vara barnslig men jag tycker det är så kul med såna leksaker o jag blir nog aldrig för gammal för att leka....=).....
tack  vännen min för att du uppvaktat mig idag. kvällen har varit trevlig =)....alltid kul att få främmande.
nu är det lugnt tyst o tråkigt när alla har åkt. jag sitter här med datorn i knät o skriver några rader ska nog se lite tv en stund......
å jag som hade tänkt lägga in några bilder men det funkar ju inte ....varför?????....
hej så länge....

Inga kommentarer: