torsdag 3 januari 2013

gomorron torsdag

en kallare morgon -15 grader det är bara att klä sig lite mer när jag ska ut på prommis.
har vaknat o klivit upp 08.10 har vaknat o somnat om flera gånger på morgon och i natt var det riktigt omöjligt att kunna somna......jag har som vanligt vaknat med en hemsk värk. värken är i mina armar o nacke  idag hur ska jag orka lyfta nåt eller göra nåt med armarna denna dag?...hmm...kanske måste vila lite......
idag är jag som sagt ledig och det blir att hitta på nåt då....=)....roger har farit på jobbet o oscar sover här är det lugnt o tyst. jag sitter här med datorn o en kopp kaffe o lyssnar på tv4 nyhetsmorgon......
inga kommentarer =(.....
we don't meet people by accident.they are meant to cross our path for a reason.....
nu ska jag dricka kaffe o se lite tv ....hej så länge

Inga kommentarer: