torsdag 10 januari 2013

å här..

sitter jag igen framför datorn. tråkkväll inget kuligt har hänt denna kväll. fick ett telefonsamtal för en stund sen anton  är påväg ner hit för att duscha ...hmm....ja kids komma på sånt så här sent en vardagkvällblir jag förvånad?? ...näää inte alls.
jag är iaf vaken nåt tag till ,sitter här i soffan o har på mig lurarna o lyssnar på musik under filten o ser tv.
i morgon är det jobb 10-14 så alltför länge kan jag inte vara uppe. hoppas kunna somna o sova bra i natt men jag har inte så stora förhoppningar ,det är längesen jag somnade o sov bra en natt......nåja det är bara gilla läget tids nog får jag sova......
inga leenden ,inga kommentarer ....=(.....
om du inte tror på dig själv och att du inte kan förändra din situation så blir det ingen förändring , tro på dig själv så mår du  bäst....

var inte rädd för att ge dig det liv som du är värd att leva.....
nu avslutar jag det här inlägget med att säga sov gott dröm sött det ska jag göra så småningom .....

Inga kommentarer: