fredag 11 januari 2013

å jag trodde..

...att jag skulle slappa o se tv resten av kvällen ,men så blev det inte =)....vi for ut en sväng o jag träffade  en god vän =) , vilket alltid gör mig glad =) tack för att du finns min vän.=).... efter ett tag var vi åter hemma o jag intog ryggläge i soffan för att se tv ,borat på tv4 ,en rolig ,tokig film som får en att skratta=)....nu är det reklampaus o då passar jag på att göra ett sista inlägg innan jag bäddar ner mig vilket jag ska göra om en liten stund.
väckarn ringer tidigt i morgon och jag måste då kliva upp för en arbetsdag 10-14.
jag känner mig trött hoppas jag kan somna o sova gott i natt ,i alla fall kommer jag då att drömma sött det vet jag =).....ge mig ett leende ,ge mig kommentarer .....sov så gott dröm sött /kramelikram

Inga kommentarer: