söndag 13 januari 2013

min dag hittills...

på förmiddagen tog jag en prommis o gick förbi affären för att handla några saker. kallt ute ...brr men klär man sig ordentligt behöver man inte frysa o jag klädde mig ordentligt =) för jag frös inget.
åter hemma igen så ställde jag mig vid spisen för att laga mat : lasagne o till efterrätt : äppelpaj med vanilvisp ,chokladbollar o citronkaka......
medan lasagnen var i ugnen så gjorde jag äppelpaj och sen åkte den in i ugnen och medan pajen var i ugnen så rullade jag ett gäng chokladbollar o när jag tog ut pajen ur ugnen så rörde jag  ihop en citronkaka  som jag precis tagit ut ur ugnen....
effektiv dag ,men nu tror jag att jag tar semester ,kroppen värker otroligt mycket o jag behöver vila så att jag orkar med kommande dagar....=)...har satt mig ner med en kopp kaffe och ätit lite äppelpaj med vaniljvisp.
till efterrätt :äppelpaj med vaniljvisp
lasagne till middag
nu slappa en stund .....ha en bra dag ....

Inga kommentarer: