fredag 11 januari 2013

gomorron fredag

....gomorron fredag idag =).....är vaken o uppstigen. har kokat en kopp kaffe och väckt oscar som ska till skolan idag.
jag ska dricka morgonkaffe o slappa en stund innan jag gör mig klar för en arbetsdag. jobb idag 10-14....
undrar vad jag ska hitta på att göra sen då ikväll när det är fredag. =)....jobbar i morgon så än kan jag inte säga nu är det helg.....
det är några minusgrader närmare bestämt -7 ,ganska lagom temp. hoppas det blir behaglig temp under helgen oxå....
TACK  för din kommentar min vän ,jag försöker alltid att le o vara glad ,inte alltid så lätt. din kommentar gav mig ett leende kram till dig.
de sägsa att ett leende förlänger livet o ja då måste jag ju bli gammal.....=).....

tvivla aldrig på din förmåga för du har själv ansvaret för din lycka o framgång.....
nu ska här drickas kaffe.....hej hej

Inga kommentarer: